newbabyno2 böbreklerinden biri küçüktü, kalbinde kireçlenme vardı cocuk doğdu bir ay sonra ne kalp ne böbrek ne de hidrosefalisi kaldı ama normalden büyük doğdu kafası, koca kafalı bi babası var normal genetik yani. İkinci çocuğum oldu o da erkek ona da kafası büyük dediler yemin ederim hiç tınlamadım cocuk at gibi su an sadece kafası biraz büyük 😅 3ü bekliyoruz yüksek ihtimal o da koca kafa profil resmime bakın çocukları görürsünüz. Gayet sağlıklı iri yapılı şişko koca kafalılar 😅