autumn hangi doktora gidiyorsunuz. Bende oraya gidiyorum ama paket almadım. Ayrıntılı usg yi özel bi klinikte yaptırdım sonucunu götürdüm doktorun yüzünden düşen bin parçaydı. Sanki çok iyi bir yer de tavır yapıyor. Zaten bundan dolayı çok kısa süre muayene etti. Normalde her şeyi söylerdi dün hiç ilgilenmedi bile