Rabbim şafi ismiyle şifa versin bende 2 gün önce 25+1 de doğum yaptım kanamam vardı doğum başlamıştı. 790 gr doğdu miniğim şimdi küvezde. Onlar savaşıyor bizde güçlü durup beraber savaşacağız, dua edeceğiz dualarım sen ben ve diğer tüm annelere inşallah herkesin yavrusuda benim yavrumda iyi olur 🙏🏻