Kubos58 Kızlar beta 9 kasım da 88 cıktı kasıklarda ve bel ağrım vardı bugun doktora gittim ve beta 145 cıkmıs doktor en az 800 lerde olması lazım dedi sonucu gösteremedim suan dıs gebelikmidir acaba
Ozge_ozge Kubos58 Benimde 3 gün 300 lerdeydi keseyi görmüştü doktor alttan muayenede ama 1 hafta içinde düşük oldu
Neseeli Kubos58 dış gebelik gibi duruyor canım 😕 benim de böyleydi az artış oluyordu.. normalde iki günde bir iki kat artması gerekiyor.. adetin kaç gün geçti
Kubos58 Ozge_ozge doktorum 1500 ve üzeri kese görünümü için daha uyhun dedi daha düşükte gözükmez dedi
Neseeli Kubos58 baya zaman geçmiş eğer bu hafta bi sonuç çıkmazsa ilaçla sonlandırsınlar ben bekledim bekletildim ve sonunda tüplerimin biri alında dış gebelik tüpe tutunduğu için büyüdü tüpü yırttı aldılar 😕
Ozge_ozge Kubos58 benim adet zamanima göre 1 aylıktı doktor gebeliğin ilk zamanlarinda değer 1000 leri görmüştür embriyo yerlesememistir belki o yüzden düşüktür şimdi dedi keseyi gördü ama boştu sanırım