Ben 21.haftamda öğrenmiştim. Sol böbrekte genişlemesi var diye çok üzülmüştüm. Perinatolojideki doktor korkutmuştu. Bugün normal muayeneye gittim. Genişleme hala devam ediyor ama doktorum 18 mm olana kadar ve suyunuz yeterli olana kadar dikkate almıyoruz dedi