Yenianne2222 Merhaba kızlar. Bugün kontrolüm vardı. Doktor bebeğe biraz kilo aldıralım dedi en fazla 3 kilo doğar bu gidişle dedi. 27+3 deyim. Çok yemek yiyemiyorum. Kendim de kilo alamıyorum zaten. Ama bebeğe Nasıl kilo aldırabilirim tavsiyesi olan var mı ? Dediğim gibi öyle çok çok yiyemiyorum midem almıyor ne kadar zorlasamda 😒
Happy_001 Yenianne2222 suan degıl ama son ayda baya kılo alıyor bebek bende bısey yemiyorum hatta bende kılo yok bebegıme gidiyor ama son ayda ıyı kılo alıyor bebek
Enisermgl Sade soda için gün içerisinde Muz Kaşar peynir yemeye gayret edin Yumurtanız iyi haşlanmış bir tane bile olsa yiyin Baden fındık ceviz gibi ürünleri ara öğün yapın Bir oturmaya 3,5 tabak değilde Sık sık az az yiyin zatennn ileri haftalarda yemeyince bi afallıyorsunuz kanınız çekiliyor ben gece kalkıp ekmek arası yapıyorum bazen 😂
Aylin2011 Enisermgl bende ikizlerime kilo aldırmaya çalışıyorum yarın kontrol var umarım almışlardır. Hergün haslanmış yumurta, yoğurt veya ayran, eski kaşar, Ezine peyniri, fındık, ceviz, kaju, muz, tahin-pekmez yemeye özen gösterdim bakalım fark olacak mı
Enisermgl Aylin2011 inanın deneme yanılma yaparak gidiyor bu işler bazen genetik oluyor , sağlıklı olsunlarda gerisi doğuncada alırlar korkmayın Hiç canınızı buna sıkmayın , sağlıklı olsundaaa en azından denedim dersin
Aylin2011 Enisermgl küvöze girmemeleri için uğraşıyorum doktorum beslenmene dikkat et 2500 gr olsalar yeter dedi. Kızlarım 3300 3375 gr doğmuşlardı. Hayırlısıyla sağlıkla doğsunlar inşallah
miranbeyinmothersi 25+1deyim bugün kontrolüm de 35 cm 850 gram dedi. Hep haftasına göre önde gidiyor. Ben daha fazla olmasını bekledim hatta ama buaralar işlerden yemem içmem kesildi ondan. Benim sana tavsiyem öncelikle sağlıklı beslenmek benim ne yediklerime gelirsek ben günlük süt içmeye çalısıyorum hergün olmasa bile zoraki sevmediğimden içiyorum. Yumurta normaldede sevmem ama tüketmeye çalışıyorum hergün peynir tüketiyorum özellikle kaşar sevdiğimden. Bide kahvaltıda biber yerim c vitamini. Onun dısında sebze ve et ile besleniyorum asırı canım çekmedikçe pilav makarna bulgur ekmek yemiyorum. Et balık tavuk kıyma hergün tüketmeye çalışıyorum ve yoğurt . Bol su ve günlük bir porsiyon meyve tercihim elma portakal veya en çok sevdiğim nar bunları tüketirim hep bebeğim kilosu şükür iyi ki ben iki haftadır çalıstığım şirket yoğun olduğundan öğlen yemeğini yemeden süt yopurt yemeden devam et özellikle meyvemde bitmişti yoksa 1 kiloyu geçerdi. Ben sağlık sorunu sebebi ile 20 21 22 haftalarda arka arkaya gittim sonuçlar 430 530 585 şeklindeydi yani haftalık 100 gram gayet iyi bence alım olarak