Arkadaşlar geçen ay bir kimyasal gebelik geçirdim hastahaneye gittiğimde rahimimin kalinlastigini söyledi doktorum acaba kimyasal gebelikten mi oldu bilmiyorum ama varmı sizde böyle bişey başınıza geldimi? Neden kalınlaşır rahim bilen varsa yardımcı olurmusunuz?