Busra2013 o ağrılar bende de 28 de başladı bebek 28 haftaya girince kanala yavaştan giriyo bunun için bAskı oluyo ağrı gayet normal oralarda hareket hissetmeniz de gayet normal bana erken doğum riskin var demişlerdi 28 hafta da korkudan hep yattım şuan 39+5 haftalığım kızım gelmek bilmiyor nst de sancım çıkmıyor perşembe de sancı çıkmazsa 41 de suni sancı verilecek düşünün yani erken doğum riskin var denilen ben doğuramıyorm😂