Neroizm yaren123 evet ben kullaniyorum 13. Haftamdan beri. İkinci trimesterdan itibaren sart kan haplari. Ama kabizlik, gaitada koyulasma ve mide yanmasi yapabiliyor maalesef.
Hgemr yaren123 12.haftadan sonra kullanmaya başladım,ilacı içtikten sonra çıkartıyordum,doktor tok içmemi söyledi.
Sual yaren123 evet bende kullanıyorum kullanmaya başladığım ilk günden beri dışkılama siyah renk oluyor ve ara ara kabızlığa neden oluyor
OzgeOksuz90 Sual siyah renge sebep oluyorsa vücuttaki demir oranı yeterli içtiğin demir fazla gelio demekmiş. Doktor değilim tabi ama öyle okumuştum.
Bahar11mucize yaren123 aaa bende hep tok içtim doktorumda eczacıda hiç aç tok fark eder demedi istediğin zaman içebilirsin dedi
Bskrt yaren123 ben 7. Haftadna itibaren kullanıyorm Midemi rahatsız ediyordu artk yatmadan önce alıyorm daha rahatım
Hgemr Bahar11mucize kahvaltıdan 2 saat sonra içmemi söyledi doktorum.Kalsiyum demir emilimini azalttığı için bu şekilde tavsiye ediliyor.
goksum yaren123 Kahvaltıdan iki saat sonra içiyordum içtikten sonra da iki saat bir şey yemiyordum açlık sürem arttığı için yatmadan önce almaya başladım böylece bulantı da yapmıyor ama kabızlık için çözüm bulamadım🧐