alcang Tugbaras sarılık olmasın diye sık aralıkla emzirin deniyor 20-25 günlük olduğu zaman kendisi acıktığında ağlıyor ordan anlıyorsunuz zaten
07-02-2019 Tugbaras ilk ay 2 saatte 1 emzirdık o aglamadıkca 2.ay en gec 4 saat bekle ddı doktorum ama her agladıgında emzırıom ben
Asyaayaz1 2 3 ay boyunca sürebiliyor ama siz saatini beklemeyin emmek istedikçe emzirin kızım 4 ayı geçti bazen 3 saatte bir emiyor bazen 1 saatte bir emiyor istedikçe verin siz🌺
Merveelisa Tugbaras iki saat bile uzun bir süre bana doktor bir bir buçuk saat dedi iki saati bulmasın dedi aylık kontrolünde sorarız ne kdar böyle devam edicez diye sende sorarsın ozaman
Ecemeylul Merveelisa aa 10 Kasım da doğdu benim oğlum da ya birşey sorucam sarılık tehlikesi ne zaman sona eriyor bilgin var mı
Ecemeylul Merveelisa şuan yok canım sadece çok hafif yuzunde var mis oda önemli olan bacakları ve karın bölgesi dedi sağlık ocağındaki hemşire bize
Merveelisa Ecemeylul sağlık ocağına hiç güvenme bize de hafif var dedi artarsa doktora götürün dedi nerden bilelim nasıl articagini hemen götürdük 16 çıktı sinir 15 yani
Ecemeylul Merveelisa bana yok gibi gözüküyor sizin bebisin nasıl oldu siz anladınız mı huzursuzluk falan varmiydi
Merveelisa Ecemeylul ful uyuyodu topuk kanı için götürdük sağlık ocağı az var deyince genede baktiralim dedik çocuk doktoruna