Burcusahinnn strese sokmayın kendinizi ama en kısa zamanda doktora gözükün bende bugün gittim iyi ki geciktirmedim, bebeğin beyin gelişimi açısından çok önemliymiş, doktor ilaca başladı bir ay sonra tahlile bakacağız tekrar düşmüş mğ diye düşmemişse ilaca devam bu şekilde gebelik bitene kadar gidiyor