Emel_ Merhaba arkadaşlar, Dün ikinci sezaryenimi oldum. Ama ilkine göre o kadar çok canım yanıyor ki anlatamam, sanki ben daha once hic sezaryen olmamışım. Resmen çöktüm kaldim… Allah rızası için yardımcı olur, ne iyi gelir bu agri/sanciya?
Kbrayankkk2 Emel_ İkinci kez 7 kat kesildiginiz icin çok acıyordur ama sürekli yatma iglesemezsin yürüyüş yap biraz 1 buçuk ay oldu sezeryana gireli hayla sızlar dikişler seninkini de hisedebiliyorum ☹️
Sinemmmmm58 Emel_ nereniz agriyor tam olarak bende 2. Ye hamileyim nasil olacak diye dusunup duruyorum
MMmerve_ Kbrayankkk2 suan bende korktum:( ılk sezeryanım cok agrımıstı zor kalkmıstım ayaga:( ıkıncı dahamı zor oluyo
Kbrayankkk2 MMmerve_ öyle oluyormuş heralde valla benim ilk sezeryanim iglestim ama hayla sizliyor bi usutmemde
Sedefavc Sinemmmmm58 Canim en yakın arkadaşlarım 2.leri oldu daha yeni ilkinegore daha çabuk iyilestiler 🤷 bence yapısal ya
MMmerve_ Kbrayankkk2 benımde oyle ama dogum sonrası agrıdan bahsediyorum yanı dogumdan sonra ben odada ınlemısım benı odaya aldıklarında annem dıyo kapıdan duyduk sesını agladık ıcım cok kotu oldu dıyo canım cok yanıyodu cunku:( oyuzden ıkıncı dahamı kotu oluyo dıye sordum
Sinemmmmm58 Sedefavc ben ilkinde de cok yatamadim malesef k.v birlikte oturdugumuz icin malesef 3. Gun ayaktaydim insallah 2. De oyle olur ya
Kbrayankkk2 MMmerve_ Ben gece aglardim çocuğu emzirirken sirtima ağrı girerdi esim koşarak gelirdi su torbasi yapardı cok kötü cok