sumeyyetekinn Arkadaşlar hamileliğinin erken haftalarında yakalanan oldu mu doktorunuz neler söyledi, nasıl geçirdiniz
AyseBasat sumeyyetekinn Öncelikle geçmiş olsun doktorum bana yoğurt meyve ve bol bol su içmemi önermişti öyle de yaptım. İlk 2 günüm biraz ağır geçti ama diğer günler çok rahat geçirmiştim. Sabah akşam pekmez ve yoğurt yedim. Canım istemese de öğün atlamadım. Birde her gün duşa girdim. Ama en önemlisi psikoloji. Moralinizi asla bozmayın :)
RefBrs sumeyyetekinn 7 haftalık hamileyim. 6. Haftada kalp atışını duydum ve ertesi günü pozitif olduğumu öğrendim allahtan ağır belirtiler olmadı tat ve koku kaybı öksürük var şuan ağrı vs olmadı doktor dinlen dedi herhangi ilaç falan vermedi. Bol meyve su ballı süt boğazımdan rahatsız olursam ıhlamur içebilirsin dedi. Moralinizi yüksek tutun ❣️