Nnnur123 Biz 13+3 günlüğüz. Bel ağrısı bir de enfeksiyon dışında sorunumuz yok hamdolsun. Sizde durumlar nasıl ? ☺️
Civcivinannesiii Nnnur123 13+2 yiz elhamdulillalh cok guzel gidiyo hafif enfeksiyon cikti ama bol su ile atlatcaz insallah arada kasık batmasi oluyo🥰 cmt cinsiyete gidecez insallah🥰🥰
Zynp44 Nnnur123 bizde 14+3deyiz gaz ağrısı ve kramplarla geçiyo bulantılar bitti sayılır hamdolsun geceleri mide yanması oluyor sadece bide sık idrara çıkma 😂
3cocukannesii 13+4 günlüğüm halsizliğim ve bulantılarım 2 gündür yok denecek kadar az bitiyor galiba 😊benim belim ağrımıyor ama karnımın alt tarafların da ağrı oluyor birde fazla ayakta kalınca asertlik oluyor, varmı benim gibi olanlar?
MerveeD 3cocukannesii benımde karnımda sertlik oluyor ayakta durunca ve arada bır kasık agrım oluyor 13+5
Nnnur123 3cocukannesii benimde var o sorunum enfeksiyondan kaynaklı benimki sanırım. Sancı gibi ağrılar giriyo karnımın altına arada. Cumartesi günü kontrole gittim bebekte sorun olmadığını söyledi. Rahim büyüdüğü içinde olabilir tabi
3cocukannesii MerveeD ben 11+ 4 de kanama geçirdim 1 gün yattım hastane de şimdi yok kanamam bitti ama korkuyorum sertlik ve ağrı olunca, sen de de oluyorsa normal demek ki bu ağrılar
MerveeD 3cocukannesii kananam çok şükür hiç olmadı ama benım ilk bastan beri cok fazla sancım oldugu ıcın riskli gebelik dedı doktorum progestan kullanıyorum hala ve ilişki yasagı vardı 3 aya kadar ay basında gıdecegız kontrole umarım hersey yolundadır 2 hafta oldu gdwlı ama yınede cok merak edıyorum cınsıyetınıde ogrenıriz bu gtmemızde ins
3cocukannesii Nnnur123 bende perşembe günü gittim Dr gayet iyi durumu dedi, bende enfeksiyon yok ama rahim büğüdüğü için olabilir ama yine de insan tedirgin oluyor işte. Sağlıkla alalım kucağımıza evlatlarımızı 🤲
Melekk-911 13+1 iz bizde. İkili test sonucumu öğrendim dün. Değer biraz fazla çıkmış dedi yarın gidip konuşacam bakalım bir nasıl bir yol izlicez . Bunun dışında herşey yolunda.
3cocukannesii MerveeD perşembe gittim 12 +6 da Dr kıza benziyor dedi cinsiyetine 🥰aralığın ilk haftası tekrar gidecez bakalım net olarak kız dicekmi
Zynp44 MerveeD ahahahah bende bide standarta bağladım sabah ezanından önce uyanıyorum wc için gidiyorum sonra 8e kadar dön Allah dön uyku yok 😂 bide inanılmaz bel ağrısı ya karnım çıktı biraz 🥰 yemek yedikten sonra daha da şişiyo karnım belim çok ağrıyo ayakta kalınca 😂
Frdvs25mys MerveeD ay bu ben ya gece lavaboya gitmekten uyuyamıyorum bulantı desen ayrı bir şey gün boyu uykum geliyor ama uyuyamıyorum bu aylarda böyleysek son ayları düşünemiyorum
MerveeD 3cocukannesii bende 11+3 de gttım bacak arası boş görünüyor ama kesın bsey söyleyemem demıstı bızde aralıgın ilk haftası gıdecegız bakalım hayırlısı olsun ilk bebegımiz kız erkek fark etmez saglıklı olsunlar da
kubracyln 12+5🐣 bulantım falan hiç olmadı çok şükür derken nazar değdim kendime sanırım baş ağrısı güncellemesi geldi üç dört gündür ağrıdan beynim uyuşuyor 🥺
Mayissannesi kubracyln ben de yaklasık bir ay aşırı baş ağrısı çektim… Sebebini çözemedim de… Yeni yeni 14. Hafta içinde azaldı… Size de geçmiş olsun bir anda kesilir merak etmeyin inş
MerveeD Zarifhnm1 ayy ben 11 haftalık Ken gtmıstım ay basında smdı Aralıkta gdecegım o zaman öğrencem hayırlısı olsun artık cok merak ediyorum acıkcasıı