Emirasaf-annesi Kızlar bu nst yi bir ben çözemedim herhalde sayılar kaça çıkınca sancı oluyor üçüncü gebelik çok cahilim 😏nst konusunda
Miros Emirasaf-annesi canim kagidin ustundeki 140-150 olan bebegin kalp atislari alt kisimdaki düşük rakamda sancin genel hamilelerde sanci yoksa 12-14 diye seyrediyor 60-70 civari olursa sancili cikiyor
DefneRana Emirasaf-annesi en az 3 adet 100 ve üzeri çıkarsa kayda değer doktorlar için yoksa çok örnmli değil tabi bu dediğim doğumu yakın olanlara
Esrakly Miros resim nasıl atılıyor bilginiz var mı nst mi atsam bi baksanız ben anlamadım doktor da bakıyo bişe demiyor