izmirlitazeanne evet karışmış biraz mevzu. Kg ölçümlerinde ,%12 lik sapma payı vardır ya geri yada önden. Yani ilk doktorunuz ticari amaçlı da davranmış olabilir veya yanlış bakmış olabilir. Bunu en iyi sizin sezgileriniz anlar. Eğer aynı doktordan devam etmek istiyorsanız bir iki muayene daha şans verebilirsiniz. İğne içinse ilk gebelikte sorun olmuyor diye biliyorum. Benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı. Bebeği kaybettiğimiz kesinleşir kesinleşmezde doktorumuz rapor yazmıştı biz kendimiz sgklı şekilde Eczacılar odasından alıp yaptırmıştık. Doktorumda özel hastanede bu arada pahalı olduğu için hastaneden almayın demişti. Özetle niyet çok önemli benim için.