Yaseminztrkzcan Kızlar sizin de ağzınız acı mı yada acı su geliyor mu hamile olduğumdan beri benim öyle 15 haftalık hamileyim 😒😒
deletedmom507 Yaseminztrkzcan canım o mide asidinden oluyor 28haftalığım sen gel bana sor bu mide şikayetleri ağza gelen acı suları
Kubdenya Yaseminztrkzcan rennu diye bi surup var çok iyi geliyor.nane reflüyü tetikliyormus o yüzden şekeri çok yeme derim
Yaseminztrkzcan deletedmom507 vallahi hayattan tat alamıyorum bi çaresi de Yok sürekli naneli şeker ile geziyorum
deletedmom507 Dicle evet canım ağızda acı tat reflüden oluyor günlük hayatta bunun belki farkında olmayabilirsin mide ekşimen yanman olmayabilir ama midemiz gece boyunca asit üretiyor
deletedmom507 Yaseminztrkzcan bence naneli şekeri bırakmalısın doktor tavsiyesine göre bişey kullan tam tersi etki yapabilir
Yaseminztrkzcan deletedmom507 doktora söylüyorum bazı hamilelerde olur buna yapacak bişey Yok diyor bende çareyi naneli şeker kullanmakta buldum 😒