Bugün 26+0 kontrolüm vardı. Bebeğimin ilk hsreketlerini 16 hafta civarlarında hissetmeye başladım. Şuanda gunde bir iki kez anca hissediyorum. Belki ben hissetmiyorum diye düşünüyorum ama ultrason dada hep hareketsiz ve doktor karnımı sallaya sallaya hareket ettirmeye çalışıyor. Yine etmiyor. Bugün bu hareketsizlik yuzunden tekrar su ve tatlı yiyip gelmemi soyledi doktorum yine etmedi sallaya sallaya küçük bı hareket ettirdi ultrasonda gördük onuda ben hissetmedim. Ben normal olduğunu düşünmek istiyorum. Doktorumda günde bir iki hareketse şu dönem için az ama sen mi hissetmiyorsun bebekmi hareket etmiyor bu önemli dedi. Birde başka bir anormallik görmediğini söylüyor her şey normal görünüyor senin bu hareket problemi dışında diyor. Sizde durumlar nedir. İlk gebeliğim ve bu durum o kdr çok tekrarladıki kontrollerde hareketsiz olması ekstra üzdü beni bilmiyorum