vbckmk Arkadaşlar sezeryan olalı 4 gün oldu ama kanamam bitti normal midir sizce araştırdığımda daha fazla sürdüğünü okudum
Milkshakee vbckmk benim 40 gün sürdü ama akıntı şeklinde günde 1 defa akıntı gibi geldi ve kırmızı değildi. Kişiden kişiye değişiyor bazılarında az sürüyor sizinki gibi
Sogancik vbckmk doktorum bazen gelir bazen gelmez dedi. Bekleyin sizinki de her an başlayabilir yine.
sevdasezgin55 Bende haftaya sezeryan olucam ayağa kalkabiliyormusun durumun nasıl ağrın acın falan varmı
vbckmk sevdasezgin55 ağrılar serumlarla çözülüyor ama ilk ayağa kalkmak gerçekten zormuş inşallah kolay olur doğumunuz ben daha çok yeniyim yanlış birşey demek istemem ama ara ara yanma hissi de oluyor normalmiş böyle olması birinden destek alarak oturup kalkıyorum