Bende ovulasyon takibi yaptım bu ay. Yumurtlama olmadı diye düşünüyorduk. Kopkoyu bir çizgi çıkmadı çünkü. 16. testten sonda git gide ikinci çizgi koyulaşmaya başladı. 22. günde kopkoyu oldu. Yumurtlama derken hamilelik olabileceği aklıma geldi. İdrarda gebelik testi yaptım pozitif. Reglimden 4 gün önce öğrendim böylelikle. Kan verdim pozitif. Kopkoyu olmasını beklemeyin mutlaka değerlendirin. Benim şu anki şans, bizim şansımız❤️ Yumurtlama için koyu çizgiyi bekleyip ilişki yaşamasaydık hamile olamayacaktım şu an
https://imgyukle.com/i/kDy4Tx