defneninannesi44 Kızlar 12 haftalık gebeyim ve nezle oldum limonlu sıcak su balla içiyorum ama fayda etmiyor var mı önereceğiniz şeyler
BrsnAy27 defneninannesi44 ben yeni atlattım 1 hafta çektim. 28 yaşındayım bu yaşıma kadar bukadr kötü nezle olmamıştım normalde ayakta atlatırım 2 günde ama bu sefer öyle olmadı gebelik ten dolayı beter oldum. Öncelikle çalışıyorsan istirahat etmen lazım dinlenmeden geçmiyor. Zencefil çayi ıhlamur çayı nane limon gebelikte uygun içebilirsin. Birde öksürük varsa Ayva çayı içebilirsin canım iyi geliyor. Ayvayı kabuğuyla kesip 4 5 parça kaynat içine bal karıştırıp iç bunun dışında tavuk çorbası tarhana vs bunlar iyi geliyor ılık bir dus al. Başka yapacağın bisey yok geçecek kendi kendine. Ben KBB ye gttim hiç bir ilaç vermedi kesinlikle gebeyim diye
defneninannesi44 Polenpolen52 mesajı daha yeni gördüm kusura bakma bol bol C vitamini aldım portakal limon sıcak suya kabuklu limon koyup içine bal katıp yedim 3 4 günde toparlandım sen nasılsın
Merve899 Bol sebze tüketin,tavuk suyu çorba,sıcak süt bal boğazlarınızı da yumuşatır.pekmez de öneririm.çok geçmiş olsun.
Burcinhangul Sinuzleri ne açar peki kızlar yeni gebeyim daha 4+4 ama hem halsizlik hem grip çok ağır geliyor birde kronik sinüzit hastasıyım maffoldum