Nnnur123 Ezgiii1628 bende de yoktu ne kusma ne bulantı ne de koku hassasiyeti. Sadece göğüs hassasiyeti oldu o da arada gelip gidiyordu
gamzeaktasss Ezgiii1628 Bende 8+5 im benimde ara ara bulantım ve göğüslerimde bir hassasiyet olup geçiyor.
Ceress Ezgiii1628 13 haftalığız karnımın şişmesi haricinde hiçbir belirtim yok tabi birde göğüslerim aşırı hassas o kadar çoğu zaman unutuyorum bile hamile olduğumu 😊 en başından beri ne bulantı, kusma, koku hassasiyeti ne de tiksinme olmadı 🤷♀️
Ezgiii1628 Ceress masallahhh 🥰 benim koku hassasiyeti ve kasık ağrım vardı geçti biraz göğüslerim ağrıyor o kadar. Bu durumda korkuttu beni kötü bir şey mi acaba belirti yok diye düşündüm
Ceress Ezgiii1628 korkmayın korkmayın yüreğinizi ferah tutun ve olumlu düşünün her daim 🙏🏻 Bünyeden bünyeye değişiyor belirtiler yaşanılanlar 😊 inşallah böylede sorunsu bir hamilelik geçirir sağlıkla sıhhatle alırsınız bebişinizi kucağınıza 🥰
RamazanYaren0655 Hepsini yaşıyorum 🤦baş donmesi bulantı kusma tiksinme kasik ağrısı daha 7 ncı haftadayim
Beste0636 Ezgiii1628 tadını çıkar ☺️Bende 10 haftalıkken hic belirtim yok dedim sonra bi bulantılarım başladı suan 31 haftalığım hala kusmalarım devam ediyor 😔nazar etme kendine
Minmin Ben de 8+2yim bulantı koku hassasiyeti uyku halsizlik hepsiyle savaşıyorum doktorum bulantı için prilam verdi onun sayesinde ayaktayım 🤦🏼♀️