Asli06 Merhaba çiçek anneler bu hastanede muayene olan ve doğum yapanlar varmı 26sında randevum var ilk defa gidicem izlemleriniz sizin nasıldı ?
burakveannesi Asli06 dogum yapmadım ama arkadaşım dogum yaptı bende muayene gittim çok memnun arkadaşım özellikle bülent bey var 10 numara normal dogum yanlısı zaten hastane temiz ve güzel
melidi Ben de Liv’e gidiyordum son kontrolümde burayı tercih ettim. Bana güzel ferah geldi gerçi odaları görmedim.