Jdjdjdjk Kızlar 34+3üm bazen sağ ve sol taraflarım da ağrı hissediyorum bazen kasığımda önceki haftalarda pek olmazdı sizce sancı olabilr mi? Randevu aldım bu arada
Blueedreamssx Jdjdjdjk yalancı doğum sancıların olabilir kendine dikkat et üşütme sıcak tut kendini benimde o haftalarda vardı şimdi ise 36 haftalığım hala sancılarım oluşuyor uzun sürüyorsa sıkıntı yok ama arada 5-10 dakika bir sancıların geliyorsa git doktora
Elsu26 Jdjdjdjk 32+5 haftalık hamileyim 30 haftalıktan beri oluyor bazen ağlatıyor hatta kasılma gibi çevremdekiler hep doğumun yaklaştıkça olur normal diyo doktorumda magnezyum ilacı verdi biraz rahatlattı ama yine oluyor
Bsra_ayz Jdjdjdjk daha bugün gittim canım bende sancım vardı. 31 haftadayım Erken doğum riski var dedi. Magnezyum felan verdi
annesi_ Jdjdjdjk 36.haftamdayım sola sağa kasığıma ara ara ağrı giriyo doğum yaklaştı ondan heralde bebekte büyüyo haliyle baskı yapıyo aşağı 2 kere nstye girdim bişi çıkmadı 38.haftamda sezeryan olucam katlanıcaz artık
Jdjdjdjk Blueedreamssx evet arada gidip gidip geliyor düzenli değil sanırım var biraz sancı henüz nst ye de girmedim ama perşembe gidicem
Jdjdjdjk Elsu26 yok benim 32 de falan yoktu yeni yeni başlıyor muhtemel sancı artık az kaldı sanırım ondan
annesi_ Jdjdjdjk Doktorum sezeryan dedi riske atmamak için benim bu 6.hamileliğim 4 kürtaj 1 düşük yaşadım ondan herhangi bi sıkıntı olmadan almak istiyo doktorum hayırlısı neyse hakkımda o olsun