Nermin_nur1 Selam kızlar sonucum pozitif çıktı çok şükür . Henüz adetime 3-5 gün falan var değerlerim umarım sağlıklı bir şekilde yükselir❤️ Allah’ıma şükürler olsun iki kez düşüğüm olmuştu çok istiyorduk üçüncü kez nasip etti Rabbim çok mutluyum Rabbim isteyen herkese nasip Etsin ❤️
Dilaraerbasi Nermin_nur1 canım çok çok yeni bende şuan 4. Gebeliğimi yaşıyorum yaşamaya çalışıyorum diyelim . 2 kez kimyasal gebelik 1 kez boş gebelik yaşadım Kalbini temız tut inşallah sağlıkla kucagımıza alalım ❤️
Birgul Nermin_nur1 hayırlı olsuuunn inşallah🌸 ben de böyle düşük bir değerle öğrenmiştim önemli olan artışı sağlıkla inşallah🙏🏻