Gizemlmsl 12nci hafta da başlayan bulantılarımla birlikte kusmalarım başladı ve 18nci haftadayım şiddetli bir şekilde kusarak hayatıma devam etmeye çalışıyorum. Çok yorucu ve mutsuzluk verici. Çözümleriniz var mıdır?
Cilekliruyam Gizemlmsl 38 haftalığım hala geçmedi 😭 sadece sabahları çubuk kraker falan bi nebze işte
Mrv1007 Gizemlmsl 6. Haftamda başladı, prilam kullanıyorum. 21. Haftamda bırakmayı denedim resmen eski halime döndüm berbattı, o yüzden doğuma kadar ilaç kullanmaya devam edeceğim sanırım
Mrv1007 Gizemlmsl bana da zofer hiç etki etmemişti ama kızkardeşim zoferle kendine geldi, bünyeden bünyeye değişiyor inşallah çok iyi gelir sana 🌸
Aslitemiz Gizemlmsl 6 haftada başladı 20 li haftalarda son buldu ilaç kullanarak ayakta kalmaya çalıştım şimdi 34 haftalıgim bu seferde mide yanması başladı gavişkonla idare ediyorum az kaldı sabret diyerek kendimi sakinlestrmeye çalışıyorum