Kızlar Haziran ayında Boş gebelik yaşadım Vakumlu kurtaj oldum bebek kusurlu demişlerdi yani bebek yok ama aldıkları parçaya o şekilde dediler. Genetik doktoru bir daha böyle bir durum yaşamazsınız az yaşanan bir durum size denk gelmiş dedi. Şuanda da bir gebelik söz konusu 10 kasımda doktora gittim kese var bebek yok şuanlık korkma bekleyelım dedi beklıyoruz benım gıbı durumj olan var mı boş gebelik yaşayan tekrar yaşar mı ?