Hamilebirannee Kızlar bugun sağlık ocağında tahlil verdim kan şekerim düşük çıktı 19 haftalık hamileyim bişey olur mu
Mrv1007 Hamilebirannee benim de düşük çıkıyor alt sınır değer 75’ti benim 54 çıkmıştı, doktor eğer 40’ın altında olursa sorun olur yoksa problem değil dedi