İlkinde 2 gün kala yaptım negatifti. Adetim 1 gün geçti pozitif çıktı. Sonra ki gebeliğimde Bende adetime 3 gün kala yapmıştım dayanamayıp baya belirti vardı çünkü. Erken gebelik testleriyle çok net pozitifti. Ama bekleyin yine de adetinizi ve sonucu ne olursa olsun üzülmeyin,sabır🎈💖 değişiyor canım yani