Hanimlar bugün de benim randevum vardi ,21+5 haftalik bugun bebeğim ,45 dk boyunca her ayrıntısına bakti ,hatta guzel kizim diye hitap etti bebegime🥰 cok kibar bir doktor ,nakitte 380₺ banka karti ile nakit cekim olsa bile 450₺ aliyorlar bilgilerinize ,fiyati da cok uygun