ozlemsonaerdi Kızlar 7 haftalık hamileyim kabızlık sorunu yaşıyorum kaç gündür lavaboya çıkamadım kayısı içmekten yemekten tiksinti geldi açlık otu var içsem bişey olur mu acaba ?
mathildaa ozlemsonaerdi kayisi sicak suda bekletip onu için sabahları kayisiyida yersiniz. Bide zeytinyağı tüketin. Hamilelikte bitki çayı onerilmiyor
Berraeva Hamileliğimde grip olduğumda bile kış çayını icmeme müsaade etmemisti doktorum kesinlikle içmeyin derim bu tarz şeyleri ya da doktorunuza danışın riskli haftalardasiniz
irem Bence kullanmamalısınız ya da kesinlikle doktorunuza danışın. En azından kabızlıkla ilgili güvenilir ilaçlar var ondan verir.
HaticeBerkayBalat3103 @ozlemsonaerdi magnezyum iyi geliyor mideye ve bagırsaklara ama kullanıyormusununuz bilemem dogal yöntemlerle geçirmeye çalışın bence doktorunuza sormadan içmeyin bu tür şeyler riskli olabilir
Minnikkuzuuu ozlemsonaerdi kız sakııııın annemi hastanelik etti günlercee hastanede kaldık o ot yüzünden kii snein bide bebişin var