Ecembalikci Merhaba anneler beta hcg testim 1.20 çıktı referans ağırlığım ise 0-5 çok küçük olduğu için değerin düşük diyolar sizce hamilemiyim?Hiç hamile olmayan birinin değeri nasıl olurdu?
Elsu26 Ecembalikci Referans aralığı herkesin 0-5 o olması gereken. 5 in üzeri gebelik oluyor altında ki değer negatif oluyor ama geç döllenme olursa değerler yavaş yükselir adetine daha varsa bekle geçikirsen tekrar kan verirsin
Seymaben Ecembalikci hamile değilsiniz malesef🥺5 ve üzeri sonuçlar pozitif olur hatta bazı doktorlar 10 ve üzeri için pozitif diyor 🌸
F1903 Canim 5 üzrri gebelik oluyor daha once 2.3 cikmisti ama gebelik yoktu benim Allah gonlune gore versin 🤲🏻🥰
EdizEliz F1903 benim de aynen öyle çıktı cnm geçen ay 2.30 bu kimyasal gebelik mi oluyor acaba. Baya umutlanmıştım da. Hiç öyle çıkmayınca
Aslaninannesi01 Ecembalikci 1.20 yse negatif oluyor 3.5 yıl hep 1.20 çıktı hepte negatifti sizde yazmışsınız zaten referans aralığı 0-5 diye 5 in üzeri pozitif diye değerlendirilir önemli olan 5 üzerinde değer çıktığında 2 gün 2 kat artış olması
gulnurkrms Ecembalikci malesefki canım beta değerin 10dan üzeri çıkmasi lazım bir haftalık bebkete bile çıkmaz bu kadar az
Cnblt Ecembalikci ama belki geç döllenme olabilir o yüzden tekrar deneyebilirsin 5 10 gün sonra ya da adet olmazsan bende öyle yapacağım değilsende stres yapma üzülme bi sonraki maçlara bakarsınız 🥰
Zehratay Ecembalikci malesef hamile değilsiniz ben öylesine bir kan tahlili yaptırdığımda benim de böyle çıkmıştı ama sayılmıyor doktor da yok demişti
KahveliBirAnne Benimde bugün ilk defa kan verdim 1162.54 çıkmış sat 6 Ekim normal mi arkadaşlar kaç haftalık tahmini