ilkgozagrimhavinim Hanımlar aranızda bestlak damla kullanıp memnun kalan, sütü artan var mı? 24 günlük anneyim, okadar çok şey yiyip içiyorum ki artık bi rutin oluşturmam lazım. Tek bi besin çay damla her neyse veya 2 en fazla. O şekilde devam edeyim diyorum.
Elika0 ilkgozagrimhavinim hümana stil tea görüyorum canım bu ara herkes çok memnun bi araştır istersen. Etkinliği klinik çalışmalarla kanıtlanmış tek çaymış. Rezene çayı da demleyip içebilirsin. Bence ikisi yeterli gelir