Merhaba kızlar benım 1 kızım var tekrar evlat sahibi olmak istiyoruz 4 kimyasal gebelik 1 kürtajım oldu sat 7 ekim
kasımın 7sinde yani
8 gün önce beta hcg test yaptırdık ilk 350
2 gün sonra 798
4 gün sonra 5200 çıktı dr gittik cumartesi keseyi karnımdan zorla cok küçük gördü cumartesi tekrar gideceğiz sizce kese büyümüş veya bebek oluşmuşmudur? Uzun oldu kusura bakmayın 🥰🥰