Beste0636 Başlıkta da sorduğum gibi fikir verir misiniz 31 haftalık olduk 2 isimli çocukları seviyorum çınarda hemfikiriz soyadımız Demir
Beste0636 Kerem_mom eşimin adı mehmet 😅ve ısrarla mehmet Çınar koyalım diyor bizim eve 1 tane senden yeter diyorum 😂
Kerem_mom Beste0636 bence güzel olabilir bi düşünün bi arkadaşımda aynen bu niyetle Mehmet Çınar koydu 😀😁
Kerem_mom Efe ve asaf koymayın bence artık o kadar çok görüyorum ve duyuyorum ki 3 çocuktan ikisi bu isim 😁