prensesafra1_ Kızlar o kadar açıyor ki sanki kemiğim kırılmış gibi yatınca veya oturunca daha kötü oluyor. Bebekten dolayı mıdır sizce ama sadece sağ tarafım bu şekilde
Anemoniasp prensesafra1_ Benim de sol. Bebeğin poposu ve sırtı yaklaşık 8 haftadır oraya yaslanıyor. Sanırım ağırlık yapıyor.
Nessliihhaann Aynı durum bende de var hem kaburgam ağrıyor hemde sanki orda alev topu var yanıyor gibi ayağa kalkıp yürüdükçe hafifliyor
prensesafra1_ Nessliihhaann benimde sadece ayaktayken geçiyor dünden beri böyle artık dayanamıyorum acısına elleyince bile acıyor
bsrakaradayi Kızlar 35 haftalığım benimde sol kaburgamın orası ağrıyor çok kötü nefes aldırmıyorrr çok fena bir ağrı. doktora geldim şimdi soracağım nedenini
prensesafra1_ bsrakaradayi Ay bizi de bilgilendir☺️ Bende 33 haftalığım dünden beri böyle dışardan elleyince bile açıyor
kubraakbas Aynı şikayet bende de vardı kızlar geçen hafta doktoruma sorduğumda bebek oraya ayaklarını falan dayıyor normal demişti
TMM 1-2 haftadır miğdem yanıyor, yukarı doğru çıkıyor rahat edemiyorum 36+1im suan doğuma kadar geçmicek galiba. Tam olarak sizde de böyle mi
bsrakaradayi Kızlar muayenemi oldum bebeğin başı döndüğü için artık ayaklar yukarıda bu ağrılara mide sorunlarına yapabilecek hiçbir şeyimiz yok dedi verdiği ilaçlar bile fayda etmiyor artık bana… geçmiş olsun hepimize doğuma kadar sabır 🧐
prensesafra1_ bsrakaradayi benimde aşağıda başı bebeğin demekki ayağından dolayı oluyor bende masaj yapıyodum çocuğun ayağını mıncırıyorum demek ki😂