ygmrcglyncn Kızlar 8+5 deyim dun kanamam oldu az miktarda bugun de siyaha yakın renkte bir akıntım oldu doktorum kanama devam ederse gel dedi ama kanama gibi de değil sizce normal mi?Bu hafta hormon üretimini plesanta devralirken böyle kanamalar olabiliyormuş.Siz yaşadınız mı bu durumu?
istanbulluanne ygmrcglyncn Git canm ihmal etme sakın, kanamanin iyisi olmuyor maalesef benimde ilk hamilegmde aynisi oldu onemsemedim sabaha kadr sürdü doktoru aradm gel dedi gittim maalesef ertesi gün düşük yaptim.
Mmerveee ygmrcglyncn kesin git canım Allah korusun kanamanın azı çoğu malesef iyi sayılmıyor git için rahat etsin en azından inşallah bi şey yoktur
ygmrcglyncn Mmerveee kanama devam ederse gel dedi ancak şuan kanamam yok sadece kahverengi adet sonu lekelenmesi doktora da bilgi verdim sakin karşıladı