portakalcicegii Kızlar tekrarlayan sistit için tahlil ve kültür verdim. Kültürde üreme yok diyor. Ama tahlilimde idrarda hemoglobin ++ diyor. Basına gelem var mı ? Enfeksiyondan kaynaklı mı ?