33 + 2 haftalık hamileyim başından beri birgünüm iyi geçmedi hergün mide bulantısı ilk 4 5 ay hiç yerimden kalkamadım şimdide hiç birşey yapasım gelmiyor midem bulanıyor sürekli uykum var halsizim bazen iyice kendimden geçiyorum mide yanmaları cabası psikolojim alt üst öylece oturup kalıyorum biyerde hep gece olsun istiyorum ayy çok kötü bir durum ya 2. Gebeliğim ilk hamileliğimde 4. Aydan sonra normale dönmüştüm bunda hiç iyi günüm olmadı evimin halini hiç demiyorum ama umrumda bile değil herşeyi zoraki yapıyorum değerlerim falan herşeyim normal bebeğim sağlıklı ben neden böyleyim ya varmı bu şekilde geçiren hamileliğini