Dilaam Kızlar merhaba detaylı ultrasonda 4 boyutlu görmüyormusuz cd de 4 boyutlu fotograf veriyorlarmıs ama vıktı ceklinde verilmiyormus sanırım 4 boyutlu fotografı sonra kendimiz mi bastırıyoruz acaba bilen var mı yaptırmıs olan
Denizz01 Dilaam evet canım yen igirdim bende cd de resim olarak var video da var resmi kendimiz çıkartıyoruz ama her yerde aynı değil benim ki de öyleydi
Dilaam Sibelyunusamine cde mi verdiler acaba yoksa resimmolarak mı birde nerde yaptırdınız perinatolog mu
mrymdnr Ben hem perinatologda hemde doktorda 2 kez çekim yapıldı. İkisinde de hem cd de hemde çıktı olarak birden fazla görüntü verdiler ama biz malesef oğlumun yüzünü pek göremedik :)