Angellena Merhabalar canlar hastane çantası hazırlamamda yardim edermisiniz aklima takılan bir sey daha var oda hemsireye hangi takımı vermem gerektiği sizce isimli yaptırdığım takimimi vermeliyim yoksa ayrı 5li takim olusturup öyle mi vereyim sizce ?
EgeninAnnesiiiiiii Angellena fotoğraf cekimi yapilacaksa isimli takimi o zaman giydirin. Normal 5 li olan takimi hemsireye verin bence
ilkgozagrimhavinim Angellena sezaryen için gecelik koy mutlaka. 24 gün önce doğum yaptım. Sonda geç çıkarıldığı için pijamadan ziyade gecelik çok daha rahat oluyor. Kayısı veya hoşafı al yanına. Gaz çıkarmanda ve tuvalete çıkmanda büyük yardımcı olur. Bebeğe ben 5li takım verdim ilk doğduğunda giydirilsin diye. Sonra değiştirirsin üstünü.
m_seda41 Sezeryan olan herkese sonda takıyorlar mı,ben pijama takımı alacaktım , böyle olursa gecelik almak zorunda kalırım.gecelik giymek istemiyordum , gecelik alayım ozaman
Nurr122 m_seda41 evet Sezeryan olan herkese sonda takiliyo ama pijama takımıyla da rahatsız etmiyo 2 sezeryanimi olucam Mart’ta hep pijama giydim bı sıkıntı yaşamadım canim
Angellena m_seda41 herkese takilmiyor doktoruna danisabilirsin.ben gecelikle rahat edemicegim dikislerimi sıkan seylerle daha rahat ediyorum o yuzden pijama tercih ettim.dikislerimi sıkınca acıda olmuyor bana göre herkesin kendi tercihi
Kbrnr_krkmz m_seda41 bende öyle bı sıkıntı olmadı zaten üstünde hastane elbisesi oluyor sondayi çıkarttıktan sonra üstünü giydirin diyorlar ama bol olsun diyorlar bende bil pijama koymuştum ama üst için bı kaç tane koy derim terliyorsun çünkü ve mutlaka ceket olsun yanında çoraplarını da unutma
Sulegorkemakyol Angellena 2 doğumumuda sezernyala yapmış biri olarak 2 gecelik olsun depentlerden koy kilot ve pede hiç ihtiyaç kalmıyor hemede çok daha rahat oluyor süt artıcı çaylardan al yanına birde çevze şeklindeki kahve makinesi hurma kayısı ceviz ve badem koy çantana bunlar sütün artmasını sağlıyor doğum haneye normal bir takımla birde pazen örtü vermen yeterli
defneveannesiii Angellena bence hemşireye 5 li takımı ver. Daha sonra isimli takımı kendin giydirirsin Kahve al baş ağrısı oluyor sezaryandan sonra onu azaltmak için Hoşaf yap mutlaka gaz çıkarmanı isteyecekler yoksa çıkarılmıyor hastaneden Üşüme ihtimalin fazla olduğu için hırka al Çorap al Gecelik olsun yanında belli süre ayağa kalkamadığın için sonda oluyor.
Liyuzamom Ozlem2904 bilmiyorum ilk 1 hafta içinde alınıyor diye biliyorum sağlık ocağında yapılıyor genelde
Kbrnr_krkmz Ozlem2904 doğumdan bir gün sonra alınıyor ama bir hafta sonrada aile hekimine tekrardan vermen gerekiyor
Kbrnr_krkmz Angellena mümkünse kolay giydirile bilir bı takım olsun badi altında pantolon olan olmasın bende özellikle çıtçıtlı istemişlerdi