@Barayalp35 canım ilk etapta sallanan Bi beşik olması daha iyi olur ben oğlumda İnternettte portatif sallanan beşik olarak çıkıyor ondan kullandım hangi odaya gidersem götürdüm mutfaga bile götürüyordum yemek yaparken bide annemler park beşik almıştı ama onda doğduğunda hiç yatmadı 1 yaşından sonra park beşikte yatmaya başladı şuan 30 aylık park beşiğinde yatiyo hala