Plllvr111 Ne sıklıkla muayenelere gidiyorsunuz ayda 1’mi çünkü bazı hekimler bu aylarda 2 haftada bir olarak takip ediyormuş
Birmelekbiranne Plllvr111 Bende dün gittim devlete ama bide özele gideceğim renkli fotoğrafı için. Sonra sanırım bir yada bir buçuk ay sonraya giderim :)
Elifinannesi27 Ayda bir defa gidiyorum canım şuan çok sık da ultrasona girmek istemiyorum sona doğru ayda iki defa oluyor bu ikinci gebeliğim