Mervesmom1 Kese çapımı 1.5 mm dedi doktor 5. Haftadayım görünmedi bebek sizler kaçınçı haftada gördünüz
annesi_ Mervesmom1 6 haftalıkken gördüm canım şimdi 36.haftamdayım çok şükür 2 haftam kaldı bebeğime kavuşmaya🤲🏻🤲🏻🤲🏻
pinaryas Merhaba 🌸😊 Bende yarın gidicem 4+6 bugün. Kese oluşumuna bakacak. Sizin kesseniz ne zaman gözüktü ??
pinaryas Tam 5. Haftanız o zaman bugün. Yarın son adet günüme göre 4+7 olacak benim belki gözükür 😊 Teşekkür ederim bilgi için 👍🏻😊 Allah hayırlısıyla, sağlıkla ve mutlulukla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲🏻😊
Mervesmom1 pinaryas Amin inşallah canım benim tüm annelerimiz için öyle sağlıkla kavuşmayı nasip etsin Rabbim bizlere ❤️