13+4 şuan, mide bulantısı, halsizlik, birde üstüne kanama yaşadım ☹️neyseki Dr kontrolünde kanamam durdu, bulantı halsizliğim de 2 gündür yok denilecek kadar az inşallah bitmiştir 🤲12 +6 da cinyeti kıza benziyor dedi Dr 😍🥰16 hafta da tekrar gidecez bakalım netleşecek mi cinsiyet😊