Mucizem_04 13 haftaligim ne kilo aldim ne göbeğim var ama benimde ağrıyor bazen bicak gibi saplaniyor, uzun sure hareket edemiyorum, egilip kalkamıyorum.. buraya yazanlar magnezyum eksikliginden vs bahsediyordu bende doktoruma sorucam bu hafta insallah sizinde cok onemli bisey degildir.. acikcasi şimdiden agriyorsa agirlasinca nasil yapicaz cok merak ediyorum.