Ebruuuusalman Ilk 3 ay sadece folik asit kullaniliyor ya folik asiti birakinca hangi ilaclara basladiniz acaba
AdenEva Ebruuuusalman folik asidi 12 gibi bıraktım regenesis max başladım onun içinde gereken herşey fazla fazla vardı. Birde d vitamini ve demir ilacı başladım. D vitaminini 1 kutu bitince bıraktım demir ilacı ve regenesis max devam ediyorum
Btl_ulusal Ebruuuusalman o kan değerlerine göre herkeste değişiklik gösteriyor Mesela bazıları D vitamini kan ilacı falan kullanıyolar bana doktorum gerekli görmediği için sadece multi vitamin verdi
Gizmos Pregnacare diye bir multivitamin var. İçerisinde herşey var 3. Aydan sonra ona geçtik. Bir de omega 3 kullanıyorum. Bu hafta da Demir’e başlarız büyük ihtimalle. 19+6
Durununannesi46 Ebruuuusalman 12.haftada folik asiti bıraktırıp ocean mummy vitamine başlattı doktorum. Şimdi 21 haftalık olduk. Bu hafta ek olarak Demir hapı ve d vitamini de başladık
Yusufaras81 Ebruuuusalman ben vitamin olarak ocean mumye ve Demir ilacına başladım canım sonralarında magnezyum ve kalsiyuma o şekilde