Selam anneler 33.3 haftalık hamileyim daha önce hic bir sekilde kanamam lekelenmem ws olmadı erken doğum tehlikemde yoktu ama bugün peçeteye pembe kan gibi birsey geldi camasirimdada vardı ama yoğun bi kan değil sümüksü de değil nişan mı değil mi emin değilim dr.uma yazdım henuz dönüş yapmadı dahabönce başına gelen oldu mu acaba doğum belirtisi felan mı?? 😥