K_k1905 benim gördüğüm konuştuğum kadarıyla 37küsürler son sınır. Daha ilerisini görmedim. Çevremde 35te doğuran da var 36-37de de. Doktorum 38i görürüz dedi de bence hayal görüyor canıma kastı var🤪şaka bi yana kalmak istedikleri sürece ben dayanırım gerekirse sedyeyle götürsünler doğuma.