Kızla r26. Haftada yapılan şeker yüklemem 150 çıkmıştı doktorum hiç sorun görmedi açlık düşüktü baya (63) Hba1c de baktırmıştım o da normaldi. Bebeğimin kilosu da haftasıyla uyumlu artık 38 oldum ama hep merak ettim orda 150 çıktı 3 hafta çok dikkat ettim sonra şeker ölçüm cihazı aldım ve toplam 5 kere bile 140ın üstüne çıkmadı tokluk şekerim. Bu durumu yaşayan oldu mu? Şeker testinde biraz yüksek çıkıp da evdeki takipleri hep normal cıkan var mı? Bu arada tatlı da pirinç de yesem (az az) normal çıkıyor. Cihazın yanlış ölçtüğünü sanmıyorum çünkü aclıgı doğru ölcrüğüne eminim. E tokluğu da doğru ölçüyordur haliyle 😀 hadi kızlar rica ediyorum deneyimlerinizi merak ediyorum bu arada hamilelik bitiyor bile 38 hafta olduk nerdeyse ☺️